[TYPO3-UG Dutch] tt_news image width single view

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Wed Apr 13 18:23:55 CEST 2011

Hallo,

Op een of andere manier krijg ik het maar niet voor elkaar om in tt_news
SINGLE view de breedte van afbeeldingen aan te passen in.
De breedte blijft wat ik ook doe 50% van de kolom.
Overige items, LIST en zo, is geen probleem.

plugin.tt_news {
    displaySingle {

     subheader_stdWrap.wrap = <p class="news_subheader">|</p>
     image {
       file.maxW = 630
       file.maxH = 1000
       file.width = 630
     }
   }
}

Ik kwam via Google wel een bug report tegen. Het is met niet helemaal
duidelijk of die bug nog steeds geldig is (meer dan een jaar oud).
Work around (file.width instellen) werkt ook niet.
http://bugs.typo3.org/view.php?id=13173

TYPO3 4.5.2
tt_news 3.01

Mis ik iets? of is het een bug?