[TYPO3-UG Dutch] Geen plaatjes in de module lijst

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Wed Apr 6 10:58:20 CEST 2011

Hallo Jeroen,

Gooi alle cache leeg die je kunt vinden, vooral de TEMP-files in
typo3conf en de hele typo3temp directory.

En doe dan een hartgrondige refresh met CTRL+R of CRTL+SHFT+R
(afhankelijk van je browser). Vermoedelijk komen dan de meeste, zo niet
alle icons terug in beeld.

Succes.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg