[TYPO3-UG Dutch] poging om TYPO3 op xs4all.nl te installeren

Martin van der Linden info at elegantchaos.nl
Thu Sep 30 21:25:34 CEST 2010

Hi Ronald,

Het is alweer een jaar of 4 geleden dat ik dat voor het laatst
geprobeerd heb. Maar mij is het toen nooit goed gelukt om het draaiend
te krijgen.

Bij mij ging het toen helemaal mis met rechten van bestanden en mappen.
En mag je bij xs4all niet eens een .htacces bestandje maken.

Maar goed, weet niet in hoeverre dat beeld nog klopt.

Succes in ieder geval.

Martin