[TYPO3-UG Dutch] andere class aan <li meegeven op basis van gebruikersgroep?

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Sep 28 21:56:45 CEST 2010

Dat zal vast met een select wel te fixen zijn.
Alhoewel, wat doe je dan met een pagina die voor 2 fe-groups beschikbaar is?

Maar veel interessanter vind ik de vraag wat het uiteindelijke doel moet
zijn. Want een class is natuurlijk geen doel.
En als een pagina alleen beschikbaar is voor een bepaalde groep wordt
deze alleen getoond als zo iemand is ingelogd.
Dus een conditie, eventueel in combinatie met Lay-out zou dan ook een
optie zijn.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg