[TYPO3-UG Dutch] footer aanpassen van combi-site

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon Sep 27 21:46:12 CEST 2010

Fred, in de FAQ, waarvan ik je de link gestuurd heb, wordt met plaatjes
en praatjes uitgelegd hoe het werkt, in TYPO3 in het algemeen, en voor
jouw kant en klaar oplossing in het bijzonder, met locallang files.

Lees de FAQ. Zo duidelijk als het daar uitgelegd wordt kan ik het hier
niet doen.

Wat wil je nog meer?

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg