[TYPO3-UG Dutch] footer aanpassen van combi-site

W.S.M. Perquin [YniVerse] perquin at yniverse.nl
Sun Sep 26 22:55:53 CEST 2010

Staat het niet gewoon in je template?
Willem

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: typo3-ug-dutch-bounces at lists.typo3.org
[mailto:typo3-ug-dutch-bounces at lists.typo3.org] Namens Fred Mellink
Verzonden: zondag 26 september 2010 22:13
Aan: TYPO3 Usergroup Dutch
Onderwerp: [TYPO3-UG Dutch] footer aanpassen van combi-site

Hallo,

Ik heb het introductiepakket van typo3 op de server gezet en vervolgens een
typo3 template van Typo3 from Asia er overheen geinstalleerd. Resultaat tot
nu toe:
http://study.mellink.info

Nu ben ik echter aan het puzzelen hoe ik "Your name"uit de footer krijg.

In de Constants van de ROOT template staat:

# cat=plugin.meta; type=string; label= Copyright info: Enter copyright
information, eg. "Me Myself and I, 2001. All rights reserved."

 copyright = FM-Design Creative Communications

# cat=plugin.meta; type=string; label= Reply-to email

In de css vind ik ook niets. Hoe krijg ik "Your Name" er tussenuit?

Voor een non-programmer als ik is typo3 toch wel erg moeilijk onder de knie
te krijgen. Typoscript lezen en een betje snappen gaat nog. Maar typoscript
genereren voor bepaalde functionaliteit is andere koek.
--
Hartelijke groeten, Kind Regards,

Fred Mellink