[TYPO3-UG Dutch] template install in introductiepackage

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Sun Sep 19 22:32:43 CEST 2010

Hallo allen,

Door studie van het introductiepakket en met hulp van artikelen van internet
en addities van Daniel is de bijgeleverde pdf ontstaan. Doet er uw voordeel
mee.
Heb ik verder een gerelateerde vraag. Ik heb een template van Andreas
Viklund geinstalleerd in het introduction package. Maar behalve css style,
etc aanpassen is nu templavoila geinstalleerd en is de template structuur
helemaal veranderd. Er is geen menu.language meer en er zijn in de
menu_configuration template categorie de menu's lib.nav.Main en
lib.nav.MainTitle, etc. Dus daarvoor gaat de bijgevoegde instructie niet op.

--
Hartelijke groeten, Kind Regards,

Fred Mellink