[TYPO3-UG Dutch] Verschillen in browsers

Martijn de Vries m.devries at mediamere.com
Fri Sep 17 16:22:38 CEST 2010

Beste TYPO3'ers,

In de bijlage een kleine toevoeging met foto's.

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries

*MediaMere Entertainment en Internet Solutions*
m.devries at mediamere.com www.MediaMere.com
P. Ellingstraat 26 | 1333 PT Almere | KvK 32129196 | BTW-nr
NL20.41.79.373.B01

Voor algemene vragen en opmerkingen
info at mediamere.com
Helpdesk, service en support
support at mediamere.com
Verkoop en productinformatie
sales at mediamere.com
Administratie en financiële zaken
administratie at mediamere.com

Met betrekking tot de inhoud van deze e-mail is een disclaimer van
toepassing zie: www.mediamere.nl/maildisclaimer.php

Op 17 september 2010 16:09 schreef Martijn de Vries <m.devries at mediamere.com