[TYPO3-UG Dutch] Error in Introduction package

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon Sep 6 08:58:44 CEST 2010

Hallo Fred,

De speurtocht naar line 3452:

- Web -> Template
- Root pagina (die met het groene bolletje, niet met het T3 icoontje)
- Optie Template Analyzer

Onderaan de pagina Line numbers aanvinken

Kies View the complete TS Listing (vlak boven de streep)

Ga op zoek naar het gewraakte regelnummer en bepaal in welke template en
waar in de template het ondeugende teken voorkomt.
Het wordt luid en duidelijk aangegeven met een roodomrande gele regel.

Ga dan naar die betreffende template en corrigeer de fout.

Ga terug naar bovenstaande complete listing om nogmaals te controleren.

Let Op: Er staan standaard 3 gele regels in de listing.

2 daarvan hebben betrekking op een missende "}" (sluitaccolade) bij de
breadcrumb direct voor het else statement, en 1 is een waarschuwing die
je kunt negeren.

Die van de breadcrumb pas je dan natuurlijk ook even aan.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg