[TYPO3-UG Dutch] Error in Introduction package

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Sun Sep 5 22:59:21 CEST 2010

Ik heb in de language menu template setup code gezocht en geen ? gevonden.
Inderdaad zal ik op Redmine zeggen dat het exemplarich is, omdat de
intropackage op mijn zaken laptop wel goed werkt. Wel vreemde fout
overigens, omdat ik in het intropackage op mijn huis-PC nauwelijks iets
gewijzigd heb en een ? al helemaal vreemd voorkomt.

Groeten, Fred

Op 5 september 2010 21:19 schreef Daniel Doesburg <daniel at typo3-nl.eu> het
volgende:

Hartelijke groeten, Kind Regards,