[TYPO3-UG Dutch] Taal Nederlands toevoegen aan T3 Introduction package

ben van 't ende ben at typo3.org
Sun Sep 5 15:49:16 CEST 2010

On 04/09/10 22:39, Jigal van Hemert wrote:
> Hoi,

> 'k Weet zeker dat Ben bedoelt dat er geen plannen zijn om andere talen op te
> nemen in de Introduction Package die wordt meegeleverd bij nieuwe versies van
> TYPO3.

Hey,

Goed gezien.

> Het is natuurlijk prima mogelijk om in jouw eigen kopie van de Introduction
> Package extra talen toe te voegen.

Het lijkt er wel op dat het toevoegen van talen wat extra aandacht in het
getting started document kan krijgen ;-) Het documentatie team is bezig
documentatie te schrijven voor de Introduction Package.

> Niet om je te ontmoedigen, maar mensen die je hier vaak anderen ziet helpen
> hebben veel meer tijd gestoken in het leren kennen van TYPO3.

TYPO3 heeft een hoge leercurve. Dat is meer dan duidelijk. Het kost wat tijd om
er in te komen, maar dan heb je ook wat.

Groeten

Ben

--
TYPO3 Product Manager