[TYPO3-UG Dutch] Taal Nederlands toevoegen aan T3 Introduction package

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Sat Sep 4 22:27:48 CEST 2010

Hoi Ben, dus het is niet mogelijk om een derde taal toe te voegen in de
introductiepackage? Ik begin redelijk moedeloos te worden, want ik besteed
uren aan studeren van typo3 en zou op termijn al mijn websites die nu nog
met XHTML en CSS, danwel met php-fusion gemaakt zijn naar typo3 willen
converteren, maar begin me soms af te vragen of dat haalbare kaart is.
Daniel heeft me geholpen aan mijn eerste typo3 site www.mellink.info waarin
ik ook twee talen heb, maar m.b.v. static_info_tables. Mijn eigen php-fusion
site voor goede doelen is gehacked en wil ik ook naar typo3 vertalen. En dan
www.zending-amazones.nl ook aanpakken, enz.

Op advies van Daniel ben ik begonnen de intropackage te bestuderen en heb ik
alle typoscript templates uitgelijst in een document om te proberen te
snappen wat het doet. En als je dan probeert er een taal aan toe te voegen
als oefening/experiment en het niet werkt, wat ik ook probeer .... waar ben
ik eiegenlijk mee bezig.

Groeten, Fred

Op 4 september 2010 22:05 schreef ben van 't ende <ben at typo3.org> het
volgende: