[TYPO3-UG Dutch] Taal Nederlands toevoegen aan T3 Introduction package

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Sat Sep 4 16:57:55 CEST 2010

Ik ben best bereid om zodra het nederlands ook werkt, ook meer pagina's in
het Nederlands te vertalen, tenzijn men dat niet wil omdat voor Deens ook
alleen de ene demopagina vertalld is. Maar ik ben redelijk beginner en zoals
Dansk al geimplementeerd is verwacht ik eerlijk gezegd dat Michiel, Ben en
Patrick eerder mij zouden kunnen helpen om het aan de praat te helpen. En
als ik op de juiste wijze de nederlandse taal heb toegevoegd , is het een
kleine moeite om de typo3 introducite site te compirmeren en op te sturen.
Moet ik alleen een emailadres hebben :) MAAR... het moet eerst werken.

Op 4 september 2010 11:05 schreef Jigal van Hemert <jigal at xs4all.nl> het
volgende:

Hartelijke groeten, Kind Regards,

Fred Mellink