[TYPO3-UG Dutch] Taal Nederlands toevoegen aan T3 Introduction package

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Sat Sep 4 09:50:55 CEST 2010

Ik moet het alleen nu nog voor elkaar krijgen dat de menulink voor
Nederlands ook doorverwijst naar de nederlandse alternate language page met
id2. Ik heb van alle typoscripts van de introduction package een listing
gemaakt. Ik zal vanmiddag/avond die pdf als attachment sturen naar de typo
groep voor wie er zijn voordeel mee wilt doen.

Groeten, Fred

Op 4 september 2010 09:11 schreef Ronald Wopereis <woepwoep at gmail.com> het
volgende: