[TYPO3-UG Dutch] Taal Nederlands toevoegen aan T3 Introduction package

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Fri Sep 3 17:39:41 CEST 2010

Hallo Arjen,

Hartelijk, heel hartelijk dank voor je reactie. Niet alleen ben ik een
stukje verder met uitproberen, maar ook om te leren  dat er meer templates
zijn dan ROOT en Introduction package template. Het is dus een heel systeem
van kleine templates als typoscript modules om een bepaalde functionaliteit
te bewerkstelligen.

Echter werkt het nog niet helemaal. Ik heb nu netjes "Nederlands"in de
menubalk erbij, maar als ik erop klik verandert de taal niet op de pagina,
terwijl ik wel een nederlandse pagina naast de engelse en deense heb
gemaakt. Als ik op de link klik verandert de URL wel in:
http://localhost/intro_typo3_45/examples/talen-en-karakters/

Naast
Edit Pagecontent "TYPO3 kender ingen grænser" on page "Any language, any
character"
(met een knalrode balk "Changed in original language") heb ik ook
Edit Pagecontent "TYPO3 Spreekt je Taal" on page "Any language, any
character"
Misschien weet je hier ook raad op. :)

Ik denk dat ik van alle templates  de Constants en Setup in een document
kopieer en dan bestudeer. Hopelijk krijg ik zo meer inzicht hoe het allemaal
in elkaar steekt. Intussen heb ik van typo3.org veel documentatie geplukt en
OpenOffice Write geinstalleerd om het te kunnen openen en er pdf's van
gemaakt... voor de liefhebbers.

Groeten, Fred

Op 3 september 2010 09:10 schreef Arjen Hoekema <arjenhoekema at gmail.com> het
volgende: