[TYPO3-UG Dutch] IP adres

Martijn de Vries m.devries at mediamere.com
Thu Sep 2 13:22:37 CEST 2010

Beste Willem en Eef,

Bedankt voor jullie spoedige reactie. De server loopt nu weer sneller. Het
had te maken met een oude installatie van Microsoft Exchange, hierdoor werd
de server slomer en nu heb ik dat programma eraf gehaald, waardoor hij een
stuk sneller is.

Lang Leve de TYPO3 Gemeenschap!

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries

Op 30 augustus 2010 22:21 schreef W.S.M. Perquin [YniVerse] <
perquin at yniverse.nl> het volgende: