[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 4.4.2 RTE doet raar - tekst niet bewerkbaar/selecteerbaar

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Wed Sep 1 10:24:41 CEST 2010

Wellicht geldt dat de SVN update van rtehtmlarea je problemen
verhelpt? In een latere thread zul je zien dat bij mij ook een aantal
problemen voordeden met de WYSIWIG editor. Met de versie die in de
andere thread staat lijkt het opgelost. Ik hoor ze in ieder geval niet
meer klagen ;-)

Groeten,
Jordan