[TYPO3-UG Dutch] buddy met tt_news ervaring gezocht.

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Tue Oct 26 10:45:35 CEST 2010

Hoi Daniel,

Niet alleen het technisch implementeren van tt_news, maar ook bijvoorbeeld
de volgende vraag:

Als ik de volgende producten boom heb

Products
Type1
Merk1
Merk2
Merk3
Merk ...
Type2
Merk1
Merk4
Merk5
Merk2
Merk...
Type3
Merk6
Merk7
Type n...

Welke categorien zijn dan het handigst: voor ieder type of ieder merk, of
voor iedere type/merk combi? En kan ik uit de css van het Introductie
package de style info van tt_news kopieren in de andere site?
Als de css in orde is, de juiste categorien zijn aangemaakt en 1, 2 of 3
product items, eventueel met dummy tekst en image zijn aangemaakt, kan ik
alle producten erin hangen.

Groeten, Fred

Op 25 oktober 2010 22:43 schreef Daniel Doesburg <daniel at typo3-nl.eu> het
volgende: