[TYPO3-UG Dutch] TMENU van andere pagina weergeven

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Wed Oct 20 14:28:27 CEST 2010

Hallo,

Ik wil iets heel erg simpels.. maar krijg het niet voor elkaar in TS.
Op een bepaalde pagina wil ik alle subpagina's van een andere pagina
weergegeven.

Dus op pagina uid=2 moeten alle subpagina's van pagina uid=5 worden
weergegeven. Dat kan uiteraard door een shortcut toe te voegen, maar het
zou toch ook gewoon op een "nette" manier moeten kunnen?

Iemand enig idee hoe ik de current-page id kan overschrijven in een TMENU?

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair