[TYPO3-UG Dutch] CSS in output TYPO3 website(s)

Rik Willems rik at actiview.nl
Mon Oct 18 14:39:31 CEST 2010

Dit gebeurt ook wanneer je via UMTS (laptop + dongel) surft. Dan wordt
css en javascript nog wel eens minified meegestuurd in de source. Dit
hangt volgens mij wel van je provider af.
Maar, hierdoor wil sommige javascript ook wel eens stoppen met werken.

Daarvoor was overigens een oplossen, via https werken. Dit loste bij
mobiel gebruik ik in dit geval het probleem om.

Groet, Rik