[TYPO3-UG Dutch] CSS in output TYPO3 website(s)

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon Oct 18 09:59:47 CEST 2010

Hallo Willem,

Ik zie niet wat je bedoelt met "dat alle CSS en JS gewoon in de HTML
code wordt gedumpt".

Als ik de source bekijk zie ik in de header ( in de hoop dat het goed
overkomt):

<link rel="stylesheet" type="text/css"
href="typo3temp/stylesheet_bffc59e24c.css" media="all" />
<link rel="stylesheet" type="text/css"
href="fileadmin/site/css/c-css.php" media="all" title="standaard
stylesheet" />

<script src="typo3temp/javascript_b9328db19d.js"
type="text/javascript"></script>

En that's all. Of bedoel jij dat ook?

Overigens gebruik ik geen T3 versie 4.4 maar 4.3

Kan het zo zijn dat de editor waarmee jij de source bekijkt alvast de
css en de js voor je uitpakt bij het openen?

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg