[TYPO3-UG Dutch] CSS in output TYPO3 website(s)

W.S.M. Perquin [YniVerse] perquin at yniverse.nl
Sun Oct 17 22:41:04 CEST 2010

Beste Lijst,

In versie 4.4.4 wordt nu de CSS compleet in de webpagina gepubliceerd. Niks
geoptimaliseerd bouwen dus. Ook al maak je netjes een link naar de
betreffende CSS pagina toe. Het wordt allemaal in de betreffende webpagina
gepubliceerd.

Ik doe vast iets verkeerds, maar ook bij het introductie pakket gebeurt het.
Ik hoop dat ik ergens een instelling ben vergeten wat op het gebied van SEO
wil ik totaal geen Javascript of CSS code in m'n HTML hebben staan.

Weet iemand waar ik dit kan aanpassen? Zodat CSS gewoon weer buiten m'n HTML
in een extern bestand komt te staan (waar het volgens m'n typoscript ook zou
moeten staan, en wat het ook deed in eerdere versies van TYPO3).

Willem