[TYPO3-UG Dutch] Er is toch een extensie voor het vertalen van een site?

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sat Oct 16 14:20:55 CEST 2010

Ooit . . .

lang geleden, had Kasper iets gemaakt waarmee je de content van een
multilang site in een excel-bestand kon laden, het aan een vertaler
geven en uiteindelijk de vertaalde versie weer inlezen.

Het heeft heel lang geduurd voor die extensie aan de reposity is
toevertrouwd maar dat is er eens van gekomen. Althans, dat dacht ik.

Maar . . .

ik kan 't hele ding niet terug vinden. Gezocht op "localisation",
translate en translation, maar de gewenste niet gevonden. En 4500 titles
aflopen lokt me nu ook nog niet echt.

Om kort te gaan, wie weet wat ik bedoel en kan mij vertellen hoe de
extensie heet?

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg