[TYPO3-UG Dutch] Commerce bevestiging mail in Gmail spam folder

Koen Van Nuffelen koen_typo3 at obiwebs.be
Fri Oct 15 16:44:35 CEST 2010

On 15/10/2010 13:41, Jacco van der Post wrote:
> Mijn ervaringen :
>
> De formulering van het e-mail adres wil nog wel es uitmaken. Een
> afzender als noreply at mijnwebsite.com of dontreply@ wordt sneller opgevat
> als spam dan bestelling at mijnwebsite.com of nieuwsbrief at mijnwebsite.com
>
> Sommigen zijn van mening dat in geval van een nieuwsbrief je er maar het
> beste 50 max per uur kan versturen in batches.
>
> Verder kan een mailserver via shared hosting uitmaken als daar wel es
> als ongewenst aangemerkte e-mail mee verzonden is. Mocht het echt een
> belangrijk probleem zijn dan zou je dus van host kunnen veranderen.

> [...]

Hoi Jacco,

Bedankt voor je antwoord.
Het from adres is webwinkel at noordt.be (Noordt Webwinkel) dus lijkt me in
orde.

Verder komt de nieuwsbrief wel aan en de bestelling niet.
En de nieuwsbrief is dus massa verzonden (Hier ook 50 per 5 minuten)
En de bestelling mail is steeds single verzonden.
Omdat de nieuwsbrief wel aankomt, neem ik aan dat het niet ana mijn host
ligt.

Ben het ook verder aan het bekijken en als ik een antwoord vind zal ik
het zeker ook posten hier.

In ieder geval alvast een prettig weekend. :-)

--
Koen