[TYPO3-UG Dutch] mod_security

Patrick Broens patrick at netcreators.com
Fri Oct 15 11:21:38 CEST 2010

Nitin,

Dit is niet gerelateerd aan TYPO3 maar aan de server. Hier is duidelijk
iets aan veranderd.

Edit modsec.user.conf en voeg "SecFilterScanPOST On" toe.
Werkt het dan nog niet dan zul je alle regels die voor
"SecFilterSelective POST_PAYLOAD" van toepassing zijn moeten checken
door deze één voor één te commenten.

Patrick