[TYPO3-UG Dutch] tt_news gedoe

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Wed Oct 13 12:51:53 CEST 2010

Nee Daniel, na aanmaken van de news_item wel, maar via rechtermuisknop
"unhide" zien in de backend de twee nieuwe items er exact zo uit als de
bestaande 5. Alleen hangen ze aan een nieuwe categorie die er zo uit ziet
als de bestaande categories en met dezelfde properties.

Groetjes,  ppppfffffff..Fred

Op 13 oktober 2010 07:29 schreef H.E.Weenink | Aristo WebDesign <
h.e.weenink at aristo-webdesign.nl> het volgende: