[TYPO3-UG Dutch] andere class aan <li meegeven op basis van gebruikersgroep?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sat Oct 9 19:02:02 CEST 2010

Hoi Harm,

Dit onderstaande is gelukt maar levert het volgende resultaat op:

1. Indien je ingelogd bent met een bepaald gebruikersgroep id worden
alle menuopties uitgevoerd met die class.

Dat is dus al mooi maar het is eigenlijk alleen de bedoeling dat die
pagina's waarbij de gebruikersgroep id ingesteld is die class krijgen
zodat de overige menu items blijven zoals ze waren.

Iemand daar nog een tip/suggestie idee voor?

Groeten,
Jordan