[TYPO3-UG Dutch] Fwd: {TYPO3-dev} Exception in cache framework

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Thu Oct 7 21:09:01 CEST 2010

Hallo Jigal,

't Zal wel aan mijn kleine denkraam liggen, maar ik snap hier niets van.
Kun je behalve voor een vertaling van Engels naar Nederlands, ook zorgen
voor een vertaling van ingewijden naar gewone christenmensen?

Wat moet waar worden opgenomen, en waarom?

Waar vind ik mijn "cache figuratie". Ik heb al gezocht in de
installtool, maar daar vond ik niet iets wat er op lijkt.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg