[TYPO3-UG Dutch] Templavoila en FCE

H.E.Weenink | Aristo WebDesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Wed Oct 6 11:44:11 CEST 2010

Dag Martin,

Ik weet niet of er een nieuwere versie is. Maar als je dat wat daar beschreven staat onder de knie hebt, ga je je vast redden met elke andere TYPO3 versie.
Wij maken dagelijks met veel plezier van TemplaVoila gebruik. Naar mijn idee vrijwel ideaal om het werk van de (html)ontwerper en de TYPO3integrator perfect van elkaar scheiden.

Veel succes, Eef  Weenink