[TYPO3-UG Dutch] poging om TYPO3 op xs4all.nl te installeren

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Tue Oct 5 17:07:50 CEST 2010

het witte scherm is nu weg,

via enkele "hello world"  echo's in de install/index.php kwam ik erachter
dat ik eerst een touch van FIRST_INSTALL moest doen (in typo3conf)
daarna zag ik de melding over een te lage versie php voorbij komen

php versie gewijzigd mbv de aanwijzingen op de helpdesk pagina's van xs4all,
je logt in met ssh en doet dan "template 5"

nu iig door de install tool heen.
database al wel aangemaakt maar kan er nog niet bij, dat duurt een dag zo
staat op de site te lezen.

bedankt in ieder geval voor de hulp tot zover

Op 30 september 2010 22:32 schreef Jigal van Hemert <jigal at xs4all.nl> het
volgende:

http://www.red-seadog.com
http://www.maakjegeenzorgen.nl