[TYPO3-UG Dutch] Geen vormgeving backend

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Sat Oct 2 22:29:39 CEST 2010

Hoi,

On 2-10-2010 21:12, Ernst van Altena wrote:
> Na het updaten van TYPO3 4.3.4 naar 4.4.3 is de backend vormgeving
> verdwenen wel text maar pic's zijn rode rondjes met kruis geworden.
> iemand een idee hoe ik dat kan oplossen, zonder terug te gaan naar een
> oudere versie.

Volgens mij is het uitvoeren van een update al diverse malen in deze en
andere lijsten besproken, maar goed...

In Ext Manager controleren dat alleen de nieuwe t3skin en geen andere,
oude skins geïnstalleerd zijn.

In Install Tool, Upgrade Wizard een Database compare uitvoeren en de
aanpassingen die nodig zijn (hiervoor moet je opletten dat je niet
blindelings alles blijft aanpassen totdat de compare wizard geen dingen
meer voorstelt; vooral met het verwijderen van velden en tabellen moet
je voorzichtig zijn)
In Install Tool, Clean up alle subdirectories van typo3temp alle
bestanden verwijderen.
In Install Tool, Edit files in typo3conf, de temp_CACHED* bestanden
verwijderen.

--
Kind regards / met vriendelijke groet,

Jigal van Hemert.