[TYPO3-UG Dutch] firefox RTE

Marijn Depraetere marijn.depraetere at telenet.be
Sun Nov 28 14:48:05 CET 2010

Typo3 heeft een zeer steile leercurve. Daar tegenover staat dat, eens je
het kunt je zowat alles kan realiseren wat je maar wil. Ik stel te
sterkste voor een aantal podcasts en zo te bekijken, niet alleen over
tt_news maar gewoon in het algemeen. Het zal je een groot stuk
frustraties oplossen. Ook ik had soms de drang om Typo3 met pc en al het
raam door te gooien en zetten mijn probleem dan maar op de list, in de
hoop een copy/paste oplossing te krijgen van iemand. De list wil helpen,
maar een copy/paste is bijna onmogelijk te krijgen. Hoogstens kan de
list je in de goeie richting duwen, maar zeer specifieke problemen
oplossen van iemand anders gewoon via een emailbericht is praktisch
onmogenlijk.

BTW: een gedetailleerde uitleg over tt_news kan je vinden op de
extension manual:
http://typo3.org/documentation/document-library/extension-manuals/tt_news/3.0.1/view/

Ben van't ende heeft hierbij nog wat algemene informatie en voorbeelden
toegevoegd via zijn eigen site:
http://ben.vantende.net/t3docs/tt_news/page/TOC/

Trouwens: het aantal weergegeven items in tt_news kan je regelen via
typoscript met de parameter limit voor list-items en latestLimit voor
latest-items.  Ik dacht dat dit ook via de flexforms kon, maar eigenlijk
werk je in mijn persoonlijke mening het makkelijkste altijd via typoscript.

Succes,
Marijn