[TYPO3-UG Dutch] Scripts in template

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun Nov 28 14:26:03 CET 2010

't Is allemaal nogal vaag, zoals je het beschrijft.

Je zegt dat ze aangeroepen worden in de head. Maar daar worden ze
meestal alleen geladen. En verderop in de body moeten de triggers zitten
die zo'n javascript aanroepen.

Je zegt dat het niet werkt. Maar wat zou er dan moeten gebeuren als ze
wel zouden werken?

Kun je de source van de originele HTML template vergelijken met de door
TYPO3 gegenereerde source? Vind je dan verschillen (afgezien van de tekst)?

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg