[TYPO3-UG Dutch] tt_news layout error

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Thu Nov 25 21:35:58 CET 2010

Hoi,
Sorry, maar ik ben niet zo'n wizkid; hoe kan ik de code van een pagina met
alleen de News plugin, Displaying LIST2 editen?

Groetjes, Fred

http://my.vision-4-life.nl

Op 24 november 2010 12:13 schreef Felippe van Eekhout
<feekhout at xs4all.nl>het volgende:

Hartelijke groeten, Kind Regards,

Fred Mellink