[TYPO3-UG Dutch] firefox RTE

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Thu Nov 25 20:35:20 CET 2010

Sorry, ik heb geen tijd om mee te testen, net zoals "Men"geen tijd heeft om
mij te helpen. Ik ben druk aan het puzzelen en studeren, o.a. hoe ik het
aantal tt-news list items per pagina kan aanpassen.

Hartelijke groeten, Fred

webmaster voor goede doelen

Op 25 november 2010 10:10 schreef Ronald Wopereis <woepwoep at gmail.com> het
volgende: