[TYPO3-UG Dutch] tt_news layout error

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Wed Nov 24 12:10:18 CET 2010

Ja, Maar als ik de Casio site gekopieerd heb van de Yamaha site is het
vreemd. Maar intussen heb ik het gevonden: page 26 heeft 8 producten en page
28 heeft er 9. Als ik  het 9e artikel verberg, dan gaat het goed.
Klaarblijkelijk wordt de pagina te lang. Ik hoop dat iemand me kan vertellen
hoe ik dit kan aanpassen. Ik wil niet gelimiteerd zijn en de pagina mag best
beetje langer zijn.

Hartelijke groeten, Fred

Op 24 november 2010 11:57 schreef Felippe van Eekhout
<feekhout at xs4all.nl>het volgende:

Hartelijke groeten, Kind Regards,

Fred Mellink