[TYPO3-UG Dutch] Mm_forum smileys doen het niet

Lotte van Breugel lottevanbreugel at gmail.com
Tue Nov 23 20:03:50 CET 2010

Hallo,

sinds kort heb ik mm_forum geinstalleerd. Alles werkt prima behalve de smileys die je kunt invoegen bij het plaatsen van een nieuwe post.

Als je op een smiley klikt, gebeurd er niks, alleen dat er een hashtag # achter de url komt. Het is de bedoeling, dat als je op de smiley klikt, deze ook in je input vak komt, dit gebeud dus niet.

Wel doen de smileys het als ik ze met de code zelf invoer zoals; ":)".

Ik heb rondgezocht maar kan niks vinden, ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Groet,

van Breugel