[TYPO3-UG Dutch] Aankondiging TYPO3 4.5 beta1

Rob Vonk robvonk at gmail.com
Sat Nov 20 18:10:57 CET 2010

Is er al iemand die hem geprobeerd heeft?

Ik heb een kale installatie gedaan en ik krijg bij de 'file' module
een leeg scherm. Meestal duidt dat op een php error maar die krijg ik
niet te zien. Ik heb errorlogging wel aan staan.

Ik krijg namelijk wel een error te zien als ik templavoila
geinstalleerd heb. Hij klaagt dat hij init.php niet kan laden. En dat
komt weer omdat BACK_PATH leeg is.

Als ik de mod1/conf.php etc. aanpas dan krijg ik templavoila wel
werkend maar dat lijkt me niet de bedoeling.

Er lijkt dus iets geks met de extension manager die de conf.php
aanpast bij het importeren.

Groet,

Rob