[TYPO3-UG Dutch] BE Laad meerdere keren in zichzelf

Erwin Winkel erwin.winkel at planet.nl
Wed Nov 17 20:23:47 CET 2010

Hoi Marijn,
in mijn ervaring ontstaat dit wanneer in de 'Gebruikersinstellingen' in het
tabblad 'Opstarten' het vakje bij 'Opstarten in de volgende module' leeg is.
Vul hier bv. web of pagina in en het probleem is over.

Groet,
erwin

Op 17 november 2010 15:54 schreef W.S.M. Perquin [YniVerse] <
perquin at yniverse.nl> het volgende:

> Uitloggen en dan inloggen. Heb ik zelf meestal bij een nieuwe install en
> het
> wijzigen van de admin ww.

"Time flies like an arrow, fruit flies like a banana!"