[TYPO3-UG Dutch] Fout in gebruikersrechten backend

Rudy Gnodde rgn at windinternet.nl
Fri Nov 12 10:51:54 CET 2010

Beste Marijn,

Op 12-11-2010 10:40, Daniel Doesburg schreef:
> Ja Marijn,
>
> Frustrerend hè? Typisch een TV probleem. Welke permissie er precies
> verantwoordelijk voor is weet ik zo ook niet, maar het is ééntje van de
> TV gerelateerden.
>
> Stap voor stap alles wat daarmee te maken heeft aanzetten totdat het wel
> werkt.

TemplaVoila slaat de koppeling tussen content elementen en pagina's op
in de pagina. Dus om content elementen op een pagina te kunnen zetten
moet de gebruiker niet alleen het content element kunnen wijzigen, maar
ook de pagina. Waarschijnlijk staan of de rechten op die pagina niet
goed, of kan die gebruikersgroep pagina's niet wijzigen (of het veld
"Pagina: Inhoud").

Groeten,

Rudy Gnodde
WIND Internet