[TYPO3-UG Dutch] Meerdere afbeeldingen weergeven via Typoscript (FCE) -> Solution

Koen Van Nuffelen koen_typo3 at obiwebs.be
Wed Nov 10 01:23:26 CET 2010

Hoi Jigal,

Nu begrijp ik hoe je de listNum ook kan gebruiken. :-)

Als ik vast 3 afbeeldingen zou toelaten zou ik het ook zo kunnen doen:
(of de eerste 3 afbeeldingen alleen laten nemen)

     <TypoScript>
         10 = IMAGE
         10.file.import = uploads/tx_templavoila/
         10.file.import.current = 1
         10.file.import.listNum = 0

         20 < .10
         20.file.import.listNum = 1

         30 < .10
         30.file.import.listNum = 2
     </TypoScript>

 > Er zitten nog leukere features in split: een register variabele
 > SPLIT_COUNT. Daarmee zou je bijvoorbeeld van een veld dat
 > kommagescheiden alt-text items bevat de juiste bij een image kunnen
vinden.
 > 10.altText.data = field_alt
 > 10.altText.listNum.data = register:SPLIT_COUNT

Ja zo'n fijn en krachtig speelgoed eens je het wat door begint te
krijgen. Ga dit laatste zeker ook verder bekijken

Thx voor de info weeral!
Ga happy slapen.

grts,
Koen