[TYPO3-UG Dutch] maximaal aantal bestanden per pagina verhogen

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Fri Nov 5 14:50:58 CET 2010

Op 5-11-2010 14:05, Pim Broens - Redkiwi schreef:
> Hey Muriel,

> Ja dat klopt, maar ik ben er even naar gaan kijken (de rest was op basis
> van je gegevens) en de data staat in een andere array.
> Probeer het volgende eens:
>
> TCA.tt_content.columns.imageorient.config.default = 18

Hoi Pim,

Nee, helaas werkt niet.

Maar ik begin er eerlijk gezegd steeds minder van te begrijpen: Volgens
tbl_tt_content.php is 0 (above_center) de standaard instelling. Als ik
echter een nieuw textpic element probeer toe te voegen dan is 17
(intext_right) standaard geselecteerd. Die waarde wordt gedetineerd in
ext_localconf.php.
Als ik die verander in 18 (against the rules, but what the hell..) dan
zou je toch verwachten dat ie dan gewoon 18 selecteert (blijft 17).

Ik begin bijna te vermoeden dat de instelling nog ergens anders wordt
opgeslagen.

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair