[TYPO3-UG Dutch] maximaal aantal bestanden per pagina verhogen

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Fri Nov 5 12:54:34 CET 2010

Hallo,

Ik vraag me af. Heeft iemand toevallig een oplossing voor de volgende
bug gevonden: http://bugs.typo3.org/view.php?id=4448&nbn=2 Als ik het
goed begrijp is die bug inmiddels al 4 jaar oud. Zo exotisch is het toch
ook weer niet wat ik wil. Dus wellicht bestaat er op een of andere
manier een workaround.

Ik wil graag de standaard imageorient van een textpic element
veranderen. Ik heb het geprobeerd mbv:

$GLOBALS['TCA']['tt_content']['imageorient'] = 18;
$GLOBALS['TCA']['tt_content']['ctrl']['imageorient'] = 18; (en nog wat
variaties)

en
TCAdefaults.tt_content.imageorient = 18

Maar goed dat werkt niet.