[TYPO3-UG Dutch] fatal error bij regulartext in blad "nieuw content element"

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Thu Nov 4 15:52:30 CET 2010

Op 4-11-2010 15:19, C.C.N. Pols schreef:

> Bedankt voor je antwoord.
> Helaas is het niet gelukt:
> Ik heb jouw htaccess file gekopieerd en geplakt in de reeds bestaande htaccess die in de root van mijn domein staat. (daar staat ook de _.htaccess)
> Vervolgens moest ik op de server nog aangeven dat er een htaccess file actief is. Dat heb ik ook gedaan.
> [...]

Hallo Cees,

Het beste kun je beantwoorden doen, anders open je een nieuw draadje ;-)

Het zou kunnen dat je host niet toestaat om php values te veranderen in
de htaccess. Dit kun je controleren door in de TYPO3 installtool bij
phpinfo() te kijken naar de waarden bij memory_limit (local value en
master value). Wat staat daar?

--
Met vriendelijke groet
Kind Regards