[TYPO3-UG Dutch] fatal error bij regulartext in blad "nieuw content element"

C.C.N. Pols c.pols at chello.nl
Thu Nov 4 12:56:41 CET 2010

Hallo,
Sinds gisteren ben ik de trotse bezitter van het Typo3 CMS. De installatie lijkt geheel gelukt.
Aan de hand van de beschrijvingen op deze website heb ik een eerste boomstructuur met wat pagina's opgezet. Dat lukte allemaal prima. Omdat ik met versie 4.4 werk is het hier en daar net even anders, maar dat komt wel goed.
Ik loop nu tegen een probleem aan wat ik niet kan herleiden:
Wanneer ik op een willekeurige pagina ga staan (dus in de linkerkolom onder "web/pagina" dan klik ik op die pagina (home in mijn geval) in de tweede kolom. Dan komt er in de derde kolom "pagina inhoud" met de mogelijkheid om een contentblok: links, normaal, rechts of kader toe te voegen. In "normaal" klik ik op nieuw record toevoegen. Dan komt de pagina "nieuw content element" hier kies ik voor "regulier tekst element"
Daarna verschijnt er een fatal error melding:

Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 24 bytes) in /mounted-storage/home138/sub001/sc77420-ZJUL/cms/cms/cms/typo3_src-4.4.4/typo3/contrib/jsmin/jsmin.php on line 146

Dit verschijnt bij iedere pagina waar ik deze stappen toepas en de foutmelding komt alleen bij een content element met alleen tekst of tekst met afbeelding. Alle andere elementen zoals tabel, sitemap etc. werken prima.

Ik heb al ongeveer alle handleidingen, tutorials en websites die ik heb gevonden doorgespit, maar kan geen oplossing vinden. Heeft iemand hier voor mij de gouden tip. Eventueel kan ik je toegang geven, zodat je kan zien wat er gebeurt.

Ik hoop het van hert, alvast bedankt!!

groet,
Cees