[TYPO3-UG Dutch] tt_content.header wrap

Loek Hilgersom hilgersom at xs4all.nl
Mon May 31 15:15:45 CEST 2010

On 2010-05-31 11:54, Muriel le Pair wrote:
> Hoe wrap ik een extra span tag rondom de header? Ik heb het als volgt
> geprobeerd het tekst gedeelte werkt prima, maar de header blijft
> onveranderd.
>
> tt_content.header >
> tt_content.header = TEXT
> tt_content.header.wrap = <h1><span>|</span></h1>
> tt_content.header.field = header

Als je tt_content.header aanpast geldt dat alleen voor het content elementen van
het type 'Header' (dus niet voor 'Tekst', 'Tekst met afbeelding', etc.).

Om voor alle content types de header definitie aan te passen maak je de
aanpassingen in lib.stdheader, bijv. (dit geldt alleen voor header type 1):

lib.stdheader.10.1.fontTag =
<h1{register:headerStyle}{register:headerClass}><span>|</span></h1>

Als je alle ingebouwde opties voor de headers wilt uitschakelen kun je het ook
geheel opnieuw opbouwen

lib.stdheader >
lib.stdheader = TEXT
lib.stdheaderr.wrap = <h1><span>|</span></h1>
lib.stdheader.field = header

Zoals Ben al zei, gebruik de Typoscript Object Browser om te zien wat er al staat.

Succes,
Loek