[TYPO3-UG Dutch] Rechten, DB-koppeling en links

Peter Ruijter peter.ruijter at gmail.com
Wed May 26 21:26:32 CEST 2010

Beste Martin,

Met de extensie "be_acl" kan je acceslists aanmaken voor bepaalde
gebruiksgroepen. Met deze accesslists kan je vervolgens bepalen dat de
personen bepaalde pagina's wel mogen zien, maar wel mogen bewerken. De
pagina-boom wordt hierdoor wel een stukje langer, maar anders zou je niet
eenvoudig links naar andere pagina's kunnen leggen.

Ik hoop dat deze uitleg je verder kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Peter Ruijter
Peterindustries.com
http://www.peterindustries.com