[TYPO3-UG Dutch] inloggen naar webshop

Peter Ruijter peter.ruijter at gmail.com
Wed May 26 20:40:45 CEST 2010

Beste Arjan,

De beste manier om dit te doen is de gegevens (gebruikersnaam/wachtwoord)
uit het *moeilijke* formulier te sturen naar het "script" dat wordt
aangeroepen vanuit het *makkelijke* formulier. Op dat moment wordt er een
login poging geactiveerd op dezelfde manier als zou gebeuren vanuit het
*makkelijke* formulier.

Ik ken powermail niet goed, maar het lijkt mij een vreemd idee om een mail
extensie hiervoor te "misbruiken". Als een soort gelijk mechanisme in deze
extensie wordt gebruikt, dan zou ik in deze extensie gaan onderzoeken hoe
dat mechanisme in elkaar zit.

Ik hoop je hiermee wat verder te hebben gebracht.

Met vriendelijke groet,

Peter Ruijter
PeterIndustries.com
http://www.peterindustries.com