[TYPO3-UG Dutch] rootline weergaveprobleem

Roel Neumann neumann at xs4all.nl
Wed May 26 09:34:23 CEST 2010

Op 26-5-2010 8:48, Roel Neumann schreef:
> Hoi,
>
> In mijn site staat een rootline:
> U bent hier: {$rootlineLinkWrap}Home{$rootlineLinkWrap}NieuwsNieuwsdetails
>
> (de hele rootline staat in werkelijkheid natuurlijk op één regel)
>
> {$rootlineLinkWrap} moet vervangen worden door : of |.
> Ik kan niet vinden waar dat aangegeven kan worden.
> Weet iemand raad?
>
> Typo3 4.3.3
>
> Groeten,
> Roel Neumann
Hoi Ronald en Patrick,

Ik heb het gevonden.

In de Constants van +Ext Constants stond deze regel

"# cat=yaml/links/e; type=wrap; label=Rootline-menu:Wrap around each
single rootline-element:

er ontbrak een regel na de dubele punt:

rootlineLinkWrap = | >  |*| | >  |*| |

&gt is een scherpe treksthaak naar rechts: ">".

Ik kwam er op door ook "rootlineLinkWrap" in Google te zoeken en kwam
toen op:

http://www.t3net.de/uploads/tx_jphcodesnippets/extconstants.txt

Stom: ik zocht eerder op "U bent hier: {$rootlineLinkWrap}" en vond deze
snippet toen niet.

Bedankt voor jullie antwoorden.

Hartelijke groeten,
Roel Neumann