[TYPO3-UG Dutch] Frontend database query extensie

Peter Ruijter peter.ruijter at gmail.com
Tue May 25 20:45:03 CEST 2010

Hoi,

Ik ben momenteel met een project bezig waarvoor we database tabellen in de
frontend van een website willen laten zien. Ik heb de "SQL Frontend"
extensie gevonden, maar ik was benieuwd of er misschien nog soortgelijke
estensies zijn, waarmee we ongeveer hetzelfde kunnen. Selectie op basis van
parameters, paginering en sorteren van de kolommen zou mooi zijn als dit er
standaard in zou zitten.

Hopelijk zijn er mensen die soortgelijke extensies kennen

Met vriendelijke groet,

Peter Ruijter
Peterindustries.com